feb
20

Down

Címkék: test lélek | Szerző: Miss Cinege | 3:39 am

LLI csütörtökön azt mondta, hogy most nagyon sovány vagyok. Nem értem, miért mondta, én nem látom magam annak sőt szerintem most visszahíztam valamennyit. A helyzet az, hogy szeretnék kommunikálni az emberekkel, de a mostani tapasztalataimból azt veszem észre, hogy nem tudom elmondani kifelé azt, amit érzek. Az emberek mást értenek, gondolnak a szavaim alatt, mint amit valójában mondani akartam volna. Nem a hallgatósággal, a beszélővel van a baj. Beszélgetni szeretnék, nagyot és sokat. És szeretném szeretni magam.

Újfent elindultam lefelé a szakadék mélye felé. Még csak féúton járok. Szeretném kinyitni az ernyőmet, mint Mary Poppins, de egyelőre csak a gombot nyomogatom. Vajon kinyílik?

A bejegyzés trackback címe:

https://gogoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr831775103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása