ápr
8

Csak úgy, vázlatpontokban.

- 5-kor kelek, hogy 7-re vércsapolásra mehessek a nagybetegségemmel, mert már olyan rég voltam (3 és fél hónapja).

- 10-re "hogyan nyissunk meg egy új dokumentumot?" órára megyek.

- Fél és háromnegyed 12 között találkozom Fafúvóssal (bocs, nincs fantáziám!), akivel körbejárom a várost. Közben azért beszélgetünk, esetleg, talán.

- 4-re emlékestre megyünk, ahol kedvenc költőmről emlékeznek meg, én pedig azon kívül, hogy hallgatom, fotózom.

- 7 előtt valamikor hazaérek és készülök arra, hogy 7 után valamikor megérkezzen Philip.

Ígérem, megpróbálok aludni, hogy normális fejem legyen holnap. (ámen.)

A bejegyzés trackback címe:

https://gogoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr211905870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Cinege 2010.04.09. 00:06:15

igen. hát nem az vagy? :) egyébként írhattam volna "nem-Rézfúvós"-t is. Ez is ötletem volt, de amit leírtam az jobban tetszik. Bár fantáziátlan... lehet, hogy később módosítom :)

Lothapapa 2010.04.09. 22:42:25

Rád bízom. Te látsz kívülről!
süti beállítások módosítása